Avansert søk


Sommerbridge Torsdag 16 August - Oppmøte kl 18:15

Forrige uke ble det få bord, mye grunnet Bridgefestival og Håndball i OL! Vi satser i morra igjen på å spille i Sparbo, med oppmøte kl 18:15!

Om vi ikke blir mange nok drar vi igjen felles til Larvik!

Sommerbridge

Gratulerer til Terje og Egil som tok kveldstoppen, ingen endringer i sammenlagten

Pettersen - Solberg vant i Kabelvåg 24. juli

Det kom to biler vestfra så vi ble 4 hele bord.

En tastefeil gjorde at Jørn Stian og Kjell Inge fikk ligge på 1. plass over natten, men da Jørn Stian sa fra om at han hadde fått ufortjente poeng rykket de ned på 3. plass.

Øyvind Ove Pettersen og Anton P. Solberg vant foran Tor Helge Arntzen og Leif Harry Arntsen. .

 

Sommerbridge 2012

16 par deltok 10. kveld av Sommerbridgen 2012. Vant gjorde Lillian Brun - Roy-Terje Christensen foran Silje Helen Rasmussen - Inger Lise Arntsen på andre og Bjørn Følstad Larsen - Rune Sørensen på tredje.

Sommarturnering - kveld 12 av 17

Terje Sæbø i  tet samanlagt A-pulje,

Randi Jensen i tet rekruttpulje
Alle i ei pulje (18 A-puljepar, 6 B-puljepar)

Resultat: her

Hittil samanlagt (Dei med 8 teljande resultat): Kjem seinare

Terje Lie i Sunnmørsposten

Terje Lie i Sunnmørsposten

Sunnmørsposten hadde 15. august en fin artikkel om Terje Lie som ble Norgesmester for par...

Sommerpausen utvidet

Sviktende påmelding gjør at vi også i dag må avlyse. Vi gjør et nytt forsøk neste onsdag, 22. august.