Avansert søk


Simultan mandag

Simultankortene på mandag bød på store utfordringer mht å beherske kortfordelingene, de som klarte dette best var Leif Magne og Arvid, men i landssammenheng var det Ingeborg og Hilde som gjorde det best ved å bli nr 22.

Ny nyhetsartikkel

 I ÅR VIL VI PRØVE NOE NYTT.

KLUBBMESTERSKAPET STARTER 03.09. 24. VI TENKTE RETT Å SLETT Å KJØRE 2 KLUBBMESTERSKAP

ET PÅ HCP ET PÅ SCRATHC.

VI SPILLER HCP HVER KVELD . 10 KVELDER 2 STRYK.

VI VIL DA FÅ 2 KLUBBMESTERE TIL SLUTT.

VI ØNSKER ALLE VELKOMMEN