Avansert søk


4. divisjon i Bø

28. og 29. oktober arrangerer vi 4. divisjon i Bø.
Dette er et lavterskel tilbud der klubbspillere har anledning til å ha det morro med lagspilling.

Vi håper du har anledning til å stille opp til dette. Vi må ha 4 lag påmeldt innen 21. oktober, så meld deg på tidlig her.
(eller ta kontakt med Morten eller Arild)

2. helgen er 3-4 februar.

Styret 2023/2024

Referater fra Kretsting og styremøter -se link på venstre side.


Leder Arild Årmot
Nestleder         Anne Grethe Seljordslia
Styremedlem Sondre Hogstad
Styremedlem Morten Thunberg
Styremedlem Stig Johansson
Varamedlem Carsten Ås  

Revisor Per Johan Schau
 
Leder 
valgkomite Jan Inge Danielsen
 
Medlem 
valgkomite Svein Markussen

PROGRAM LARVIK STORTURNERING 2023

I 2023 vil vi arrangere Larvik Storturnering over to dager; parturnering på lørdag og lagturnering søndag.

I tillegg vil vi arrangere de samme to turneringene for de ferskeste, og turneringene har fått navnet Jotun's jubelbridge da Jotun er med å sponse premier til disse turneringene!

Send oss info om klubbens kurs, så legger vi det ut her.

 Her vil vi legge ut informasjon om kurs.
men vi er avhengig av at klubber sender oss den informasjonen.

 

Foreløpig kan vi henvise til NBF's kurs her:

TL kurs -online

Spill bridge 2 - for å tette kunnskapshull 

 

Referat Styremøte

 Her ligger referatet fra Styremøtet vi hadde om mandagen.

Link til pdf

Terminlisten er også oppdatert her på siden.

Ny nyhetsartikkelThor Larsen

 Thor Larsen gikk bort 22.9 -23 , i en alder av 77år. Thor ble med på bridgekurs høsten 2021, sammen med sin kone Gudrun. Han synes det var et spennende spill og ikke minst veldig sosialt.Desverre ble bridgekarrieren veldig kort. Vi lyser fred over hans minne.

Styret i Idd Bridgeklubb