Avansert søk


Klubbmesterskap 2023

Årets klubbmesterskap starter i dag (tirsdag 26. september).

Neste tirsdag er det høstferie, den tirsdagen teller ikke med i klubbmesterskapet.

Men så er alle tirsdagene helt fram til juleavlutningen tellende. Det gir 11 kvelder, der 8 er tellende. Man kan spille med reserve 2 av de 8 tellende kveldene.

Flott 5.plass i NM par

Viggo Schytte tok en flott femteplass i Norgesmesterskapet for par sammen med Svein Gunnar Karlberg.

Vi gratulerer!!

Roger Fagerdal og Tommy Kristiansen deltok også i Parfinalen.

Se alle resultatene her: Resultater | Norsk Bridgeforbund

Resultat 7. september

Det møtte 8 par til første runde av Høstturnering 1. Tor Eivind og Mini vant med 64,3 %, foran Bjørn og Asbjørn med 54,2 %. Marian og Gunnleiv delte tredjeplassen med Pål og Odd Roar, og de fikk 50,6 %.

Pause til etter høstferien

Gudbrandsdal BK avlyser bridgen til etter høstferien, vi prøvde å starte opp etter bridgefestivalen, men jakt, skykdom osv har gjort at vi bare har spilt lagkamp. Vi tar nå en pause og starter opp igjen med førjulsturnering 19.oktober.

Vi oppfordere de som har lyst til å spille bridge disse 3 ukene til å være med på Lillehammer (mandager), Gausdal (tirsdager), Otta (onsdager)

 

Tirsdag 26 september 2023

4 fulle bord og best av alle var Terje og Henk med vakre 62,5% vi gratulerer med seieren og simultan kommer opp på NBF i morgen 

Høstsesongen er i gang

Første kveld i Høst 1 ble vunnet av Håkon og Anne Irene Bogen med 68,7 foran Oddbjørn Handå og Hans Egil Ro med 58,7. På tredjeplass fulgte Martinus Birkelund og Gunnar Normann med 57,3. 

Tilbake i Heggeriset fra og med 12. september

Vi er nå ferdig med sommerbridge og spilling i Sundet, og tar nå turen tilbake til Heggeriset. Den 12. og 19. september spiller vi enkle klubbkvelder, og vi har leid nede i restauranten. Det vil ikke bli servering fra Heggeriset Vel disse to kveldene, men hvis noen har lyst til å "forære" klubben med litt hjemmebakst, så kan vi gjøre som i Sundet at det er kake for en liten slant ekstra. Disse inntektene vil tilfalle klubben. Det kokes kaffe og te som vanlig. 

Fra og med 3. oktober spiller vi oppe i storsalen. Da vil Heggeriset Vel igjen stå for servering, som en del av husleia. Det vil da bli smørbrød, brus og kake til salgs, "as last year!".

Terminlista for høsten finner du under "Terminliste" øverst på hjemmesida vår. Her er det mye artig bridge å se frem til!

Merk dere også datoer for divisjonsspilling. Det er bare å begynne og organisere lag, det går fort mot påmelding. 

Resultatet 26/9-2023 er klart - SIMULTAN

Kveldens resultat er klart. Gratulerer Kent og Hans, som vant i kveld.


I kveld var Simultanturnering. Det betyr at vi konkurrerer med alle Norges bridgespillere som har spillekveld på tirsdager. Se NBFs hjemmeside og se hvilken plassering du kom på på landsbasis.

Kent og Hans gjorde det kjempebra på Simultan på landsbasis også, der de kom på tredjeplass. Flott!

Ingeborg og Tron kom på tiendeplass, veldig bra det også.


Trykk på "Les mer..." for å se stillinga i Høstturneringa.