Leveringsvilkår
Leveransevilkår
Kjøpsinformasjonen under er forbeholdt kjøp i nettbutikken
Ekspedering
Ordren din ekspederes vanligvis innen tre virkedager etter at du har bestilt. Skulle en eller flere av varene være utsolgt grunnet feil i lagerbeholdning, vil du enten bli kontaktet eller varene kreditert og resten av ordren sendt som normalt.
Ved særlig stor pågang kan ekspedering av bestillinger og henvendelser ta noe lenger tid.
Leveringstid er normalt 2-4 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor.
Forbundskontoret er stengt i helgene, det vil si at alle ordrer som kommer inn etter kl. 12.00 på fredager, først blir behandlet neste uke. Via lenken i ordrebekreftelsen kan du følge status på din ordre. Når varene sendes fra oss vil de få status "Sendt" i ordrehistorikken. Inntil da vil det kun stå "Mottat" eller "I arbeid". Har du spørsmål relatert til ordren din, ta kontakt med oss. Husk å ha ordrenummeret for hånden.
OBS: Haster leveransen, ta kontakt med oss etter du har lagt inn ordren, så forsøker vi å få den sendt avgårde så fort som mulig.
Levering
Vi sender varene med Postnord som Postnord MyPack Collect. Du henter ut pakken din på ditt lokale hentested. Dersom du ønsker varene tilsendt til en annen adresse/postkontor enn det du har oppgitt i ordren, er dette du noe du må ta kontakt med Postnord om. Vi kan ikke overstyre dette.
Levering av produktene skjer på måten beskrevet på ordrebekreftelsen. Dersom leveringen av produktene blir forsinket utover gitt tidsrammen, blir du informert om når mulig levering kan skje. Normal leveringstid er 2-6 virkedager. Når vi har salg, eller det av andre grunner kan være særlig stor pågang, kan ekspederingen av bestillinger og henvendelser ta noe lenger tid. Vår erfaring er at Postnord gir en leveringstid på 2-4 virkedager. Dette avhenger av hvor i landet du bor.
Hjem på døren
Postnord har alternativet at du kan få varene levert hjem til deg. Vi har ikke aktivert dette valget i nettbutikken ennå, men ta gjerne kontakt med oss FØR du legger inn ordre dersom du ønsker dette. Kostnaden vil normalt være ca kr 200 ekstra i forhold ordinær frakt.
Betingelser
Skulle en eller flere av varene på ordren være utsolgt grunnet feil i lagerbeholdning gjør vi en intern vurdering om du blir kontaktet eller om varen(e) blir kreditert og ordren sendt som vanlig.
Eventuelle prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt får ikke tilbakevirkende kraft.
Norsk Bridgeforbund tar på seg risikoen for produktene inntil du får dem i hende.
Det er ditt ansvar å sørge for at informasjonen som er registrert inn i ordren er korrekt. Dette for at vi skal kunne få tak i deg, sende deg rett vare og til rett leveringssted. Hverken vi eller Postnord dobbeltsjekker informasjonen som er oppgitt.
Oftest gir vi beskjeder relatert til ordren via e-post. Vi kan godt kontakte deg på andre måter, da må du bare be oss om det i merknadsfeltet ved bestilling.
Etter at du har mottatt produktene bør du, så snart som mulig, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler. Ikke nøl med å ta kontakt dersom noe ikke samsvarer med forventningene.
Hent pakken din, så du ikke går på en kostnadssmell!
Postnord setter en hentefrist på 7 dager ifra pakken ankommer postkontoret. De sender ut hentemeldinger på sms og e-mail. Postnord er strenge på å forlenge denne hentefristen, så det er svært viktig at man henter ut pakken innen fristen! Etter 7 dager sender de pakken automatisk i retur til oss. Ordren vil da bli behandlet som en uavhentet ordre.
Ved uavhentede pakker, uavhengig av årsak, påløper et uavhentetgebyr på kr. 300, for å dekke våre og Postnords kostnader (kostnader ved å skaffe varen, ekspedisjon av Postnord, frakt og ekspedisjon av oss). Gebyret fratrekkes den totale salgssummen og overskytende betales tilbake via Vipps.
Foreløpig leverer vi kun til adresser i Norge.