Avansert søk


Seriemesterskapet 2011 med kurstilbud

 

Etter en spennende avslutning av 4. divisjon 2011, ble det følgende vinnere av de to avdelingene:

Avd 18 Dalland med 131 VP, ett poeng foran Vallestad med 130 VP. Fullstendig resultatliste her. Vi gratulerer Kari Bakke, Unni Skreslett, Alf Dalland, Steinar Hysjulien, Leif Juvik og Jon Klyve,  med seieren og opprykk til 3. divisjon. På bildet under Kari Bakke og Steinar Hysjulien.

I avd 19 ble det en klar seier til Gåsdal med 136 VP. Vi gratulerer Roald Mjøs, Ove Gåsdal, Ole Magnar Nordvik og Norval Kulild med seieren og opprykk til 3. divisjon neste sesong. Fullstendig resultatliste her.

 

I tillegg til 4. divisjon, ble det begge dager arrangert kurs. Sven-Olai Høyland stod sammen med kretsens KRU-kontakt David Ueland for et meget vellykket arrangement. Under Les mer finner du mer om dette.

 

 

 

42

43

44

45

28. september - Høstturnering, kveld 2 av 5

John Vegard Aa - David Ueland vann i A-puljen

Ingvar Urdal - Kolbjørn Sjursen vann i B-puljen

Resultat A-pulje her, B-pulje her. Samanlagt hittil: Sjå 'Les Mer'

OBS: Åsane Cup 9. oktober: - Påmelding Hovedturnering her: Sideturnering her:

  • NM klubblag: Frist for påmelding: 1. oktober

 

46

Resultater 28. September

Ingen tvil om seieren i A-Pulja. Dag Amund og Johnny Moen var alt for suverene. Knut og Bjørn sleit seg foran Øyvind og Arne. I B-Pulja så var detJørgen og Kirsti, som tok en klar seier. Bente og Bjørn på 2 plass kun 0,5 poeng foran Stig Arne og Roger.

RESULTATLISTEN A og RESULTATLISTEN B

I morgen så er det full rulle i KM. Vi ønsker alle våre 7 lag lykke til. I begynnelsen så vil det bli en del kamper mellom Kolbotn lag. Gi Lars Erik esultatet så raskt som mulig, slik at jeg får lagt det inn på nettet.

Favorittseier i KM mix

Gunn Tove Vist og Christer Kristoffersen ble i dag kretsmestere i KM mix. 28 par hadde meldt seg på turneringen som ble holdt på Frosta.

LINK TIL RESULTATET


Glade medaljevinnere (fra v: Allan (Steven) Livgård, Bodil Nyheim Øigarden, Christer Kristoffersen, Gunn Tove Vist, Tove Stoen og Ragnar Davidsen)


To nybakte norgesmestere (Håkon Kippe og Karl Morten Lunna) måtte se seg slått i årets KM


Espen måtte gi seg og gi mor en klem etter at de fikk premie

Som vanlig i mixturneringer var det meget god stemning i turneringa. Ingen sure miner når bridgematene ikke ville samarbeide et par runder. Vi takker Frosta for at de tok på seg å arrangere turneringa. Bra og rimelig servering og luftige lokaler gjorde at det ble en fin ramme rundt turneringa

Vi gratulerer medaljevinnerne og håper enda fler vil ta seg turen til KM mix neste år

NM-LAG - påmeldingsfrist 5. oktober.

Påmeldingsfrist NM-lag 5. oktober. Vi har til nå meldt på to lag. Klarer 75.års-jubilanten å mønstre fleire lag.

Påmelding skjer her.