Avansert søk


Monica-Terl.

Mandag 20. september. Roar og Inge vann.

Kor va dem hen?. Barneskirenn!! Roar og Inge lurte på kor motstanden hadde gjort av seg på mandag. Resultatliste her.

Møte i kråa!!

Odd Stokka,helser frå søta Bror.

Seriemesterskapet 2010/2011

Påmelding til divisjonen nærmer seg. Påmelding av lag (4. div kan etteranmelde lag etter denne fristen) må gjøres innen 25. Sept til Helge Svendsen hesv@online.no og må inneholde:

Ottar ,blomar frå Klubben,ved Ola

Per Watz.NBF

Nyhetsbrev fra Styret

Nyhetsbrev fra Styret

President Jan Aasen har laget et nyhetsbrev om styrets arbeid, dette finner du her.

Petter med ei skrøne

Petter Søvikhagen