Avansert søk


Julehilsen

 Søndag 15. desember inviterer Trondheim ungdomsbridgeklubb til julebridge kl.18 på RealBridge! Logg deg inn ca. ti minutter før start ved å trykke på turneringslinken. Tillat mikrofon og kamera. Vel møtt!

Trondheim ungdomsbridge ønsker deg og dine en riktig god førjulstid og jul. Vi ser fram til trivelige og givende bridgeaktiviteter i 2025!
 

Tirsdag 10/12-24 av btl

Kun 3 1/2 bord ved kveldens turnering og best av alle ble Ebba og Odd-Bjørn, vi gratulerer med seieren og man kan følge med på HCP turneringen på NBF i morgen.

vi starter spilling kl 1800 på TrippelM tirsdag 17/12-24 for de som har meldt seg på. 

27/11-24 av btl

 4 1/2 bord og kveldens vinner ble Petter og Espen med flotte 63,89% vi gratulerer med seieren.

Medlemskontigent 2025

Husk å betale medlems kontigenten for 2025 innen nyttår. Medlemskapet vil uansett hva som måtte skje i klubben være gyldig ut 2025 

opplysning

 Når vi tar sommerferie i mai kommer jeg til å ta en pause fra bridgen og da må man finne løsninger for hva øyestad BK skal gjøre med turnerings regnskapet ol. ( der er noen som kan dette) Vi setter opp et møte for alle medlemene 7 januar kl 17.00 så vi får luftet hva man ønsker å gjøre fra høsten 2025.

Viktig at alle medlemmer deltar. 

Ny nyhetsartikkel

Julekos, servering, poenghøst (5 x vanlige klubbpoeng). Julenissen har tradisjonen tro vært en tur i utlandet så det blir flotte premier til alle. Turneringa spilles med handicapberegning, så vinnerne her velger først fra premiebordet