Avansert søk


Ny nyhetsartikkel

 Det blir vanlig spilling 2.november. klubbmesterskapet spilles 9. 16. 23. og 30. november. For å telle må man spille med samme makker minst 3.ganger + man må være medlem i Idd Bridgeklubb.

7 desember skal vi prøve å få til en singelturnering.

14 desember blir det juleavsluttning med snitter.

21 desember blir det spilling hvis mange nok melder seg på.

28 desember , kanskje spilling hvis ønske.

styret i Idd Bridgeklubb

Einar og Hilde vant Oktoberturneringen sammenlagt

Gratulerer så mye til Einar Lærum og Hilde Vaagsland med sammenlagtseieren i Oktoberturneringen etter en god avslutning på omgang 4. De oppnådde 175,69 %-poeng på sine 3 tellende omganger. Tor Klemetsen med makkerne Dag Kristiansen (2) og Thorleif Jacobsen(1) endte nærmest med 170,72 mens Erling Galleberg og Arnstein Barstad tok 3. plassen med 167,88. Per Rasmussen/Svendsen deltok kun i de 2 siste omgangene, men kapret likevel 4. premien med 167,53. 48 spillere deltok i minst 1 av de 4 omgangene. Siden turneringen ble avviklet over 4 separate omganger hadde man anledning til å stryke sitt svakeste enkeltresultat.

 

Tirsdag 24.10.23 av btl

 6 fulle bord ved kveldens turnering og best for kvelden ble makker paret Gunleifsen - Larsen med flotte 63,82