Avansert søk


Ny nyhetsartikkel

 Som jeg antydet sist, fikk vi svar på at Halvard og Hallgeir har funnet, eller i hvertfall nærmer seg, toppformen, og knuste all motstand nok en gang.

Imidlertid manglet det noen spillere denne gangen og når John Ivar har reist seg fra koronasenga så er vi vel snart tilbake til normalen.

Kommende onsdag er det siste kvelden på impturneringa, deretter er det simultan, som teller som andre kveld på ***.

Resultater Høstturneringen

 Resultater for Høstturneringen, de 10 beste finner dere ved å trykke på Les mer nederst til høyre i denne meldingen. (Resultater fre,kommet ved å trekke ut den laveste score fra 5 kvelder som vist på resultatsiden).

Vi gratulerer Arne med en suveren seier!

 

3. disjon avdeling F

 Result etter halvspelt serie:

 

    1    3  76,17  Haldorsen  Haugaland 8  Haldorsen - Haug - Hansen - Kallevåg                      
    2    7  58,47  Utne       Haugaland 4  Utne - Heggøy - Tveito - Meling - Skogseide               
    3    1  55,68  Haugen     Haugaland 5  Haugen - Svendsen - Kråkenes - Bølum                      
    4   10  55,32  Lauvsnes   Rogaland 5   Lauvsnes - Muri - Bjelland - Magne - Reve - Knutsen       
    5    5  53,60  Hadland    Rogaland 9   Hadland - Østhus - Tjensvoll - Time                       

    6    6  53,58  Østebøvik  Haugaland 7  Østebøvik - Pedersen - Tjønn - Gustavsen                  
    7    2  49,23  Haagensen  Rogaland 11  Haagensen - Gjerde - Egeland - Andersen - Andreassen      
    8    9  38,51  Nerheim    Haugaland 3  Nerheim - Almenningen - Gothi - Halleraker                
    9    4  33,67  Sæterdal   Haugaland 6  Sæterdal - Kaupang - Måkestad - Spilde - Olason           
   10    8  27,23  Nedrebø    Rogaland 10  Nedrebø - Dubland - Lindstrøm - Lindesteg - Jensen - Salmo
 

 

KGB-MIX/ KM-MIX AVLYST!

 I innbydelsen til KGB/KM-mix er det tatt forbehold om at turneringen kun blir arrangert ved minst 12 par. Påmeldingsfristen gikk ut onsdag 8.11. med 10 par påmeldt. KGB har dermed avlyst turneringen.

Søm Open

Så er Søm Open det neste, førstkommende lørdag, med flott deltakelse, 23 par så langt.

Som mange sikkert har fått med seg, arrangerer klubben vår Søm Open i Bydelshuset lørdag 18. november kl. 10. Dette er en parturnering etter Monrad-metoden, som vil si at man møter par som ligger nær en på resultatlisten. Det deles ut Kretspoeng, og det premieres både etter Hcp og Scratch. Påmelding kan skje på NBFs turneringssider, eller ved å kontakte Espen (911 74 496). Startkontingent kr. 400,- for paret. Maks 30 par. (14 påmeldte pr. 9/11.)