Avansert søk


Lenker til ukas spill

Hei

Her kommer lenkene til ukas spill i KGB:

 

Tirsdag kl 1800:

https://play.realbridge.online/df.html?p=220111123289&q=KGBtirsdag11jan

 

Onsdag kl 1800:

https://play.realbridge.online/df.html?p=220112123290&q=KGBonsdag12jan

 

Bare trykk på lenken og du er med.

Onsdager passer godt til de som er litt uerfarne med avslappet bridgespill.

Vi spiller 24 spill på tirsdag 21 spill på onsdag. Bli med, dette er gøy.

Har du ikke makker så kan jeg prøve å hjelpe deg.

 

Hilsen

KGB/Arne

91326947

Vi må ta en ny pause.

 Etter en kraftig økning av smitte må vi desverre ta en pause fra klubbspillingen igjen.

SPILLING 11/1 OG MEDLEMSAVGIFT

 SPILLING 11/1 OG MEDLEMSAVGIFT

 

Hei. Fortsatt ingen spilling i Kolben men vi fortsetter klubbkveld på RealBridge. Neste kveld blir tirsdag 11. januar kl 18.15 med klubbpoeng. Spilleravgift kr 30,- for medlemmer av NBF vippses til Knut 95997820. Vanlig klubbkveld for medl., bekjente, venner og venners venner osv. Spesielt inviteres Ski bk,  Ås bk, Bånnski bk, "Skatt øst", Gro bk og Spydeberg bk.

For dere som ennå ikke har fornyet medl.skap og ønsker å fortsette medlemskapet i klubben, kretsen, NBF og motta nyhetsbrev er det på tide å betale kr 400,- for hovedmedlemskap i Kolbotn bk, "B"-medlemmer betaler kr 200,- til klubbens bankkto 6005 06 55035 evt vippse til Knut 95997820. Etter tirsdag må vi stryke medlemskapet da det skal reg. i NBF.

Her er spillerlenka for 11. jan start kl 18.15. Den legges også ut på https://kolbotnbk.org/Nyheter

 

 
Vel møtt.

Det blir spilling på REALBRIDGE

 Vi starter opp igjen med spilling på Realbridge tirsdag den 21. Linken for og logge seg på får dere fra Vicky på mail, og det er da bare klubbens medlegger som kan spille.

MEN allerede i morgen kan dere spille Realbridge.Dere har fått mail fra Iwona Larsen med linker til spilling på mandager,tirsdager, onsdager og torsdager. Disse turneringene starter kl 19.00.

Spilleavgiften er kr 55 som betales med vips.

Jeg har spilt disse turneringene mange ganger og der er det veldig hyggelig og spille.

Logg dere inn i god tid føre så dere kan se at linken funker.

Hun har også formidags Realbridge på tirsdager og torsdager kl 12.00 med makkergaranti.

Hvis det er noen av dere som ikke vet hvordan Realbridge funker, eller ikke får det til er det bare og ringe meg så hjelper jeg til med det.

Stig.

AVLYST!

Større og co har tala: Inntil vidare vert all live bridgespeling utsett. 

Game over

Grunna koronasituasjonen blir det ikkje meir speling i klubben på denne sida av årsskiftet. Også juleturneringa som skulle blitt spelt 30. desember utgår. Vi kjem tilbake med meir info over nyttår når vi veit kor tid det blir mogleg å avvikla spelekveldar igjen

Styret

Jens og Arvid vann 1.kveld av Julaturneringa 13.12.21!

 I samandraget med H.cap leder Anders og Bjørn Egil!

Lars Magne og Anne Marie er nr 2.

Men det er jevnt! 

Me speler 2.kveld som vanleg 20.12. Vel møtt!