Avansert søk


Simultan 20 september

 Gratulerer med seieren til Olav og Jan Erik foran John og Roar.

Landspassis så ble Olav og Jan Erik på 17 plass, mens Øystein og Per Oskar ble nr 37

Tirsdag 6/9-22 av btl

 5 fulle bord og best av alle ble Tom og Eilert med 61%  på andre plass kom Jens og Bjørn med 57,52% og tredje plassen gikk til Ebba og Odd-Bjørn med 54,17%

Spilling på Lunderød, mandag 26.9.22, av PHL

 Arendal BK har 2 hengekamper i årets KM-lag, klasse A. Pga av liten interesse for spilling i klubben i det siste, har styret godtatt at lagkampen mellom Arendal BK 1 og Arendal BK 2, kan spilles på klubbens klubbkveld. Det er også mulig at Arendal BK 4 sin utsatte kamp mot Birkeland blir spilt denne kvelden. Dersom andre spillere fra klubben har lyst til å spille bridge denne mandagen, er det bare å møte opp, men antall par må selvsagt gå opp i 2, siden det må spilles lagkamp. Så satser vi på at det igjen blir klubbspilling mandag 3. oktober (med påmelding via NBF's turneringssider!)

Per Elvin Pedersens bortgang, av Styret i Arendal BK, v/PHL.

 Per Elvins begravelse finner sted fra Bjorbekk Kirke torsdag 22.09. kl 12.30. Vi håper at flest mulig av klubbens spillere har anledning til å møte opp i begravelsen og si et siste farvel.

30 august

 Gratulerer med seieren til Alf Gunnar og Egil

NBF starter nybegynnerkurs torsdag 22.9. eller/og søndag 25.9, av PHL

 GRATIS online nybegynnerkurs, i NBF's regi starter torsdag 22.9. kl 19-21  og/eller søndag 25.9. kl 18-20. Det blir kurs 1 gang i uken, 10 leksjoner a 2 timer, hvorav 1 time teori og 1 time spilling. Se mer info og påmelding på "bridge.no."

Kjære medlem av Arendal BK: kjenner du en som vil begynne med r\bridge - og som aldri har spilt før? En perfekt anledning til å få dem med på nybegynnerkurset,

som starter nå i september. All nødvendig info finner du på NBF's sider!

 

6 september

 Gratulerer med seieren til Øystein og Per foran Olav og Jan Erik 

Spillingen blir på Siemens Bømlo dei neste 3-4 vekene!

 Inntil oppussingen på hotellet er ferdig, har me vore så heldige å få spela på

Siemens Bømlo , Ternetangen 65.

Spelingen er i 2.etg til vanlig tid kl 18.

Nb! Røyking må skje på oppmerka plass ute, dvs ein må ta heisen ned og gå ut.

Vel møtt! 

Julecruise til Kiel

 

Bli md på årets hyggeligste julebord. VI spiller bridge før båten forlater Oslo. Turneringen fortsetter når vi forlater Kiel. Inkludert i prisen er flott festmiddag på utreisen og julebord med nogo attåt på hjemturen. Bli med da vel. Se innbydelse.