Avansert søk


Nybegynnerkurs starter snart

 

12. september starter vi nybegynnerkurs i Larvik.

 

For mer informasjon, se nyhetssak på LÆR BRIDGE

Bridgens dag 3. september

Den 3. september feirer hele Norge Bridgens Dag!

I Oslo skal vi feire med Bridgecafè i hagen på Dampen kl 12-16!

Samtidig arrangerer Bridgekameratene hyggeturnering med inkludert simultan.

Kjenner du noen spilleglade i Oslo som kan ha glede av lære bridge? Da kan de komme til Bridgecafeèn for en smakebit på verdens beste kortspill! Sannsynligvis blir de så hekta at de melder seg på kurs der og da!
Og du må jo bli med selv, og delta i turneringen!

Meld deg på på bridge.no eller til Tor Inge Iversen.

 

Vi gleder oss til å se deg, og alle andre som liker et godt slag kort på Bridgens Dag på Dampen!

Spre ordet!