Nå starter det ny bridgesesong, og NBF ønsker å prøve ut GRØNT SYSTEMKORT.
Det grønne systemkortet er laget for de ferske spillerne, så det skal bli enklere for dem å spille i klubben og andre steder etter endt nybegynnerkurs.
Spillere med handikap mellom 48 og 52 kan bruke systemkortet, og reglene er enkle; møter du et par som legger fram det grønne systemkortet, må du spille et helt naturlig system denne runden.
Les mer om grønt systemkort her.
Reglene for systemkortet finner du her.