Avansert søk


ÅPENT KLUBBMESTERSKAP INDERØY BK

Klubbmesterskapet i Inderøy Bridgeklubb er spilt, og hvis det er regnet riktig, gratulerer vi Geir Enge og Bjørn Harald Jensen som vinnere av klubbmesterskapet. 
I år ble det spilt et åpent mesterskap i 2 puljer. Pulje B ble vunnet av Arvid og Ivar Grønnesby. Gratulerer dere også!

Kriteriene for B-pulja:
* Dere må ha under 200 MP til sammen i paret.
* Hvis du trenger vikar, er det lov med en kveld der MP passerer 200, men ikke flere.

Resultater: kveld 1    kveld 2    kveld 3    kveld 4    kveld 5    kveld 6    kveld 7    kveld 8

Sammenlagt etter 8 kvelder (6 beste kvelder er tellende)

1 Enge - Jensen                359,6
2 Nymoen - Holmen          358,1
3 Hansen - Hoff                 340,2
4 Lerfald - Grønnesby       329,2
5 Daling - Daling                321,7
6 Grønnesby - Grønnesby 310,7
7 Klingen - Kjønnøy           308,6
8 Daling - Daling                307,8
9 Kvamseng - Morch         299,3
10 Dahl - Roel                   291,0
11 Monsen - Thorsby        277,7
12 Dolmseth - Hansen      249,6

Sammenlagt pulje B:
1 Grønnesby - Grønnesby   310,7
2 Kvamseng - Morch            299,3
3 Monsen - Thorsby             277,7
4 Dolmseth - Hansen           249,6

SPILLING I KOLBEN F.O.M. TIRSDAG 8/2

 F.o.m. 8/2 møtes vi i Kolben 3. etg. Spillestart 18.15.

Vi fortsetter fjorårets smitteverntiltak.

Begrenset servering. Vi har kaffe men kiosken holdes stengt.

Vi sees.

2022

Klubbpoengkonkurranse