Avansert søk


Medlem 2022

Hovedmedlemskap kr 300
Har du ditt hovedmedlemskap i en annen klubb betaler du kr 50 for å være medlem i HBK.
Lisens kr 600 (for deltakelse i 1./2. divisjon, parfinale og klubblagfinale).
Juniorer får krav fra forbundet for medlemskontingenten. De betaler ikke lisens.
Betales til klubbens konto til klubbens konto  1503 73 66010, Heimdal BK, Oskar Skaugsv 6a, 7088 Heimdal eller Vippses til Heimdal BK #10503.

Nederlaget vant klubbmesterskapet!

Redaktøren har beklageligvis ikke klart å følge opp hjemmesida i den grad han ønsker. Slik er livet i faser, og jeg håper det er stor forståelse for dette. Tida går blant annet med til bridgekurs på torsdager, noe som er svært givende. Vi har 12 ivrige deltakere og god stemning! Vi gleder oss til fortsettelsen.

Det er også ellers mye aktivitet. Første helg av 4. divisjon ble spilt for et par helger siden, og foreløpig resultat finner du HER. Engerdal 1 ligger og kniver om førsteplassen, mens Engerdal 2 kjemper om en fin plassering i midtsjiktet. Siste helg spilles i februar.

Engerdal har også et lag påmeldt til NM Klubblag, med Geir, Odd Harald, Frank og undertegnede. Vi spiller to kamper i første runde, mot henoldsvis Tynset 1 og Tynset 2. Første kampen er i kveld og det vil bli lagt ut resultatlink til kampene ettersom.

Så har vi avholdt høstens første klubbmesterskap, og dette ble vunnet av Nederlaget med Trine, Hilda, Odd Harald og Geir på laget. Vi gratulerer!

Bridge for barn etter skoletid

Torsdag 16. desember kl 14:10 - 15:30 ønsker vi nye spillere fra 5. klasse velkommen til bridgespilling. Vi repeterer det vi lærte på skolen, spiller en liten turnering, og har pause med pepperkaker.

Triks: spill fra de små, mot de store

På søndag skal vi lære et spilletriks som ligner det du finner i videoen under "les mer"
Velkommen til nye spillere

Velkommen til nye spillere

Torsdag 16. desember etter skoletid, 14:10-15:30, ønsker vi nye spillere fra 5. klasse ve...

3dje av 6 runder i Juleturneringen 2021

Stabilt oppmøte selvom det samtidig med at vi spilte ble spilt VM-kvalifiseringskamp i fotball mot Nederland. Og da vi kom hjem fant vi ut til stor sorg for mange at vi hadde tapt 2-0 etter en dårlig kamp av Norge.

Mens fotballkampen pågikk spilte vi 28 spill monrad ved 10 bord og ved kveldens slutt toppet Berit og Jan relultatlista med Dag og Ole Tom på andre, Arve og Kjell på tredje. Gratulerer!

Velkommen til nye spillere

Torsdag 16. desember kl 14:10 - 15: 30 inviterer vi nye spillere fra 5. klasse velkommen. Vi repeterer det vi lærte på skolen, spiller en liten turnering, og har en pause med pepperkaker.

Resultatet 16/11-2021 er klart

Resultatet fra tirsdagens spillekveld, 16/11-2021, er klart. Gratulerer til kveldens vinnere, Tron og Ingeborg.


Trykk "Les mer..." for stillinga i Førjulsturneringa etter to av seks kvelder.

AVLYST! Torsdag 16. desember kl 1800

AVLYST!
Vi har gleden av å invitere til 18-spills singel og jubileumsfest.
Planen for kvelden er:
Spilling fra kl 1800-2000
Bobler fra kl 2000-2030
Fest fra 2030-2200. Koldtbord med mye godt.

Påmelding her   Invitasjon her
Og ønsker du "kun" bobler og fest så gir du beskjed til klubbleder pr epost eller sms.

Fredheim - Johannessen og Åsen - Johnsen delte seieren på siste runde av førjulsturneringa 2021

Parene Fredheim (bilde) - Johannessen og Åsen - Johnsen delte seieren på siste spillekveld av førjulsturneringa 21. På tredjeplass kom paret Gustavsen - Friis.

Sammenlagt vant paret Åsen - Johnsen førjulsturneringa foran parene Pedersen - Fredriksen og Olsen - Sundt.