Avansert søk


Missklikk-femmer fra september'21 gikk til Sandnes Juniorer

I september har 766 par deltatt i våre kveldsturneringer og gjennom Missklikk-femmer ordninger har vi samlet 7 660kr til et godt bridgeformål. Som varslet, går hele beløpet fra septembers Missklikk-femmer samling til Sandnes Juniorbridgeklubb. Klubben meddeler at pengene skal delvis brukes som støtte til reiseutgifter for dem som deltar i NM i Trondheim og delvis på sosialt opplegg med bridge og bowling som klubben skal arrangere for alle sine medlemmer i begynnelsen av desember.

Vi har fått et bilde av de 11 som har deltatt i juniorbridge camp'en på Lovund i september og lov til å publisere det på klubbsiden :)

 

BK Missklikk ønsker juniorene lykke til i NM i Trondheim og ser ikke bort fra at Missklikk-femmer blir tildelt SJBK igjen i fremtiden.


 

Ole Wirstad

Vår kjære bridgekollega Ole Wirstad har gått ut av tiden. Les mere...

Harestuapar vinner Simultan på landsbasis.

Fantastisk moro å se at Kjell Erling og Sven-Arne, som vant kveldsturneringa sist tirsdag, også vant sammenlagt på landsbasis. Denne kveldsturneringa var jo Simultanturnering, der vi konkurrerer med alle andre bridgeklubb-spillere i Norge som spiller på tirsdager.

Gratulerer Kjell Erling og Sven-Arne!

Se NBSs sider for resultatet på landsbasis. 

Høstturnering Mandag 2021

Spillested: Hostvedt Skole, Hostvedtveien 420

11, 18, 25 Oktober, 1, 8 November. 
3 av 5 kvelder teller sammenlagt, Plassiffer100.

Sammenlagt under les mer...

Høstbarometer: 10 kvelder teller sammenlagt.

 

 

Vi prøver igjen

 5 par møtte første klubbkveld. Det ble litt teknisk trøbbel etter den lange pausen, så vi ble enige om å ikke bry oss om resultatet denne kvelden. Det ryktes at to par til er aktuelle neste gang. Da forventer vi at det tekniske er på plass og håper på minst 3,5 bord. Neste klubbkveld blir derfor

tirsdag 28. september kl. 1800 på ungdomsskolen.

 


Bildet er fra årets Moldecup der Geir Helgemo naturlig

nok ønsket å ta en selfie sammen med Øystein.

 

Oppstart klubbspeling

 Klubben startar opp att speling tysdag 5.oktober kl 18.00 på Malin Restaurant. Velkomne både gamle og nye medlemmer.

Høstturnering 3. kveld

I kveld vant Arild og Terje. Hcp premien gikk til Hallstein og Jan