Avansert søk


BridgeBrølet

I disse tider er det populært å "brøle" for det man er opptatt av....

Klubbspillingen starter opp igjen 8. september!

Nå er ventetiden snart over – endelig kan vi starte opp spillingen igjen! Håper dere er klare til nye oppgjør ved bridgebordet. Jeg gleder meg til å se dere igjen og til å spille bridge igjen.

Vi har avklart med Ajer at vi kan benytte lokalene til spilling – vi kan til og med benytte kjøkkenet slik at det blir servering.  

Vi følger Bridgeforbundets veiledning for spilling, dette innebærer inntil videre store bord, fulldublering, personlige meldebokser, håndvask og desinfisering.

Dette innebærer at vi er avhengig av at både kantinen og Aulaen er ledige. Den 1. september er det foreldremøte i Aulaen, derfor blir det ikke oppstart før 8. september.

Hvis det skulle bli endringer i lokale eller nasjonale regler og anbefalinger, kommer jeg tilbake med ny informasjon.

 

Vel møtt! 

Hilsen Ole Erik

Nittedal med åpne klubbkvelder på BBO i september 2021

Nittedal BK arrangerer for tiden åpne klubbkvelder på BBO hver tirsdag.

Ny turnering tirsdag 28. september og vi starter på BBO kl 18:30


Les mer i saken.