Avansert søk


Mo-lagene fikk grei trekning i 1-2.runde NM klubblag

Første og andre runde i NM klubblag 2013 er trukket/satt opp. I år som i fjor er det tre lag som møtes og puljevinneren er klar for tredje runde.

For Molagene ble oppsettet slik:

Mo 1 (Birkelund, Jakobsen, Harding, Stanghelle) skal møte Bodø BK Lyn 1(Ludvigsen) og Båsmo 3 (Tjelmeland)

Mo 2 (Bonsaksen, Reppen, Granhaug, Kolstad) skal møte Båsmo 1 (Thomassen) og Sømna 1 (Grude)

Mo3 (Selfors, Småli, Bogen, Bogen) skal møte Sandnessjøen (Stefansen) og Bodø BK Lyn 2 (EckHansen)

Kampene skal spilles innen 2.desember.

 

 

 

Deltakelse

Levanger BK er nå, for første gang på flere år, påmeldt i 4. divisjon. Deltakere på laget er T. Berget, P.O. Klingen, M. Christiansen og T.E. Søraa. De samme spillerne skal også representere klubben i NM for klubblag.

Som vanlig de siste årene skal vi også delta i KM lag. De samme spillerne er aktuelle der også, men kanskje kan også flere delta her.

Ellers er resultatene fra sommerbridgen gjennomgått, og resultatlisten er å betrakte som offisiell. Gratulerer til Harald med seier.

Da er det klart for en tre kveldsturnering

I dag starter A og den åpne grupper en tre kvelds, oppsett under.

Folk i Askim har hevdet seg i helgeturneringer.

Km lag har startet bra for Askim sine to lag

NM trekning var bra for alle tre Askim lagene, alle har gode muligheter til å gå videre.

Trekning 1. og 2. runde NM klubbar

Trekning for 1. og 2. runde NM klubbar er no foretatt. Os 1 (Midttveit, Dale, Gamlemshaug, Moberg, Hauge, Hauge) skal møta Samnanger 2 og Åsane 2, medan Os 2 (Juvik, Rekkum, Christensen, Kristiansen, Skreslett) møter Åsane 1 og Bergen Akademiske 4. Kampane må vera spelt innan 2. desember.

Heile trekninga her

KM-Lag i gang.

BK Tempo 1 spillte sin første kamp mot BK Tempo 2 i B serien. Det endte med 18-12 seier til BK Tempo 1.
BK Tempo 3 spilte mot Sarpsborg og tapte 18-12.

Alle resultater kan du finne her: http://home.online.no/~svenpran/Turneringer/Turneringer.htm

I B-serien topper Odd og Odd butleren, men også Roald-Geir og Didrik-Bjørn havnet på + siden.
I C-serien fikk Bjørn-Katharina også en fin + score.

Overlegne gransheringer

Her sees deler av vinnerparet fra mandag i kamp mot Kari og makker. Bildet er fra forrige mandag og som du kan lese et annet sted så har disse to gutta spilt veldig ok bridge i høst. Jeg tolker det dit hen at de omsider nyter godt av våre felles turer på hytter både her og der.

1947-1966

NBF Salten ble stiftet 27. September 1947 og opptatt i Norsk Bridgeforbund 3. Januar 1948 !

Pr. dags dato har vi ikke protokoller for denne perioden, men vi håper att disse skal dukke opp etterhvert, så skal de bli scannet og arkivert elektronisk.

Hvis noen vet om hvor disse finnes, eller har de hjemme ? Ta kontakt med Svein-Jarle på tlf : 909 43472