Avansert søk


Første spillekveld

Endelig er vi igang igjen! 
Vi hadde 7,5 bord første kvelden - meget bra. Arna og Tor Arne trakk det lengste strået foran Knut Olaf og Olav Inge, Gratulerer!

Resultatene finner dere her.

Rune vant sommerbridgen 2012

Sommerbridgeturneringen har gått siden 1. mai og ut august. Vinner ble den som hadde høyeste gjennomsnittlige %-score med 4 forskjellige makkere.

Rune sikret seg førsteplassen med solide 66,03%. På andre plass kom Tommy med 64%, foran siste premieplass som gikk til Petter med 63.15%.

Vi gratulerer!

Her kan du se hele sammenlagtlisten.

Vi takker for oppmøte og til alle dere 58 spillerene som har vært innom og spilt.

Magne dansa seg til siger 03.09, lærlingen hang etter som eit slips!

Elin og Anne er i form og tok ein fin 2.plass!

Flaxturneringa samanlagt vart vunnen av Magne og Trond Are!

Neste gong starter Haustturneringa. Møt opp!

Dagens resultat finn du ved å klikka på   les mer.

Rune og Endre vann klart 3.kveld av flaxturneringa 27.08.12!

I samandraget leder fortsatt Magne og lærlingen!

Resultata finn du ved å trykka på      les mer

Reidar og Joleiv vann igjen måndag 3. september

Andre spelekveld denne sesongen blei spelt måndag 3. september, og som første kveld gjekk Reidar Dale og Joleiv Midttveit til topps. Pluss 29 var siger med god margin. Nummer to blei Gerd Nøttveit - Linda Rasmussen med pluss 15, og tredjeplassen gjekk til Frode Dyrstad - Tor Anders Hauge med pluss 14. Fullstendig resultatliste ligg under resultatfana. Neste måndag; 10. september blir det simultanturnering. Vel møtt
Tallinn Bridge Festival

Tallinn Bridge Festival

Norsk Bridgeforbund har fått invitasjon til å kunne delta med sitt landslag i Tallin...

Høstens første vinnere: Jan Erik og Jan M.

Jan Erik og Jan M. ble kveldens vinnere! Nummer to Arild og Trond, og på tredjeplass Geir og Eli. Vin til nr. en og to.

Heldiggriser ble Bente B. og Jan F.

Vi gratulerer!

Neste gang starter Gann open. 7 kvelder, 5 teller. Se terminliste.

Vi minner om Sandnesmixen / KM mix lørdag 29. september.

 Årets triveligste turnering 

Høstsesjonen

Høstsesjonen starter nå og vi har følgende "goodies" å melde om:

- Du kan kjøpe "billett" for hele høstsesjonen til den nette sum av kroner 900,- (700,- senior). Dette må i såfall betales første spillekveld kontant til Tommy eller ved å overføre inn på konto nr. 3910.24.91460

- Spilling hver mandag kl. 18.30 i klubben.

- Klubbmesterskap 3 siste mandagene i september.

- Simultanturneringer (landsdekkende); 10.09, 08.10 og 05.11

- Poenghøsten 1. oktober (egen pris for denne kvelden som ikke inngår i klippekort)

- MP-treff: Ikke helt avklart dato, men antatt første mandag i desember. (egen pris for denne kvelden som ikke inngår i klippekort)

Oppmøteandelen i forbindelse med høstsesjonen er viktig i forhold til å få rett til å delta i klubbens kvalifisering til "gratis-plassen" i NM-lag. Regler for dette vil bli presentert på første spillekveld i september, og senere publisert her på hjemmesiden. Vi håper flest mulig vil være med i kampen om den plassen.

For øvrig så kan dere se på terminlisten til klubbens arrangementer.

NB! Vi vil samtidig anmode flest mulig om å melde seg på FX Securities Cup. Melder du deg på innen 1. september får du reduksjon i startkontingenten.

 

 

Ny sesong

Anne Marit og Geir tok ledelsen første kveld.  Det ble noe problem med et vridd spill (nr 24), men det ser ut til at Ruter har noen kneo som ordner dette.

Ellers har vi investert i ny hjemmeside, under fanen ARKIV vil dere etter hvert finne gamle resultater, bilder fra turer og arrangementer, referater fra årsmøter, styremøter o l