Avansert søk


Sverre Nordseth

3. kveld vårspretten

Geir og Bente F. best i kveld!! Nummer to Ståle og Tommy, og på tredjeplass Paul og Jan M.

Heldiggriser ble Bente og Jan. Fine lys og servietter 

Gannmedlemmer!!!! Husk årsmøtet neste mandag kl. 18.00 - 18.30. Gratis kaffe og smørbrød.....

Sammenlagt Vårspretten finner du her

4. og siste kveld av " Vårspretten " spilles etter årsmøte, altså kl. 18.30.  Premieutdeling umiddelbart etter spilleslutt.

Så tar Gann sommerferie.

Thor Holm

Årsmøte i Vestvågøy BK holdt 16. april

16. april ble det holdt årsmøte i Vestvågøy BK. Se årsberetning. Ny formann etter årsmøtet er Arild Jakobsen (bildet), som i styret har med seg Stein Statle, Jostein Pettersen, Ann-Elin Danielsen og Odd Hjalmar Torrissen. Se referat årsmøte 2012. De neste to kveldene av april blir det spilt butlerturnering, før man gyver løs på sommerbridgen når vi bikker over i mai måned.

Tor Helness

Kjell og Gunnar vann 4.kveld av Påskebridgen 160412!

Olemann og Bendik delte 2.plassen med Nils og Lars Magne!

Det blir gull sa Martin, ikke i bridge... så da VIF fans...

Arve og Terje

Toppet ikveld foran Jorunn og Kalle, tredje til Geir Atle-Ronald

Resultat liggerher.

Sammenlagt finner dere under vinter3.

Kay Robert og Terje vant tirsdag 10. april

På andreplass kom Terje og Tommy foran Jon Terje og Anne Berit på siste pallplass.

Resultatliste

Ny nyhetsartikkel

Cupbombe i Oslo

11.04.2012

Vi gratulerer Drammen med finaleplass i NM for klubblag 2012! Laget slo storfavorittene TopBridge på score 11700 mot 11550! TopBridge stilte med Helness, Andresen, Furunes og Aaseng. Vi gratulerer Nordseth, Holm, Melby, Melby med finaleplass.

       

Finaleklare: Thor Holm, Sverre Nordseth, Hans Melby og Jarle Melby, vi gratulerer!

Billedgalleri

Cupbombe i Oslo


Klippet fra olso bridgekrets