Avansert søk


9. kveld klubbmesterskap

Per og Lars David til topps!

Nummer to Kjell Terje og Hallgeir B. Geir og Eli på tredjeplass.

Heldiggriser ble Roald og Elias 

Sammenlagt HER

Vårcupen

Da var turnering nummer 3 ferdigspilt, Vårcup var en 2 kvelds turnering. Igjen var det Ronny Korsmo m / makker som gikk til topps, denne gangen var det Henning Pettersen og Olav Lomsdalen som sterkt delaktig i den seieren. På 2 plass kom Henning Pettersen m / makker, siden han spiller fast med Raymond Fjellseth blir det de som får 2 plassen sammen. Tredje plass gikk til ikke ukjente premiesankere Svein Otto Åsmann og Kurt Edgar Strand. Neste turnering vi skal spille er Påskecup, denne går over 3 kvelder, velkommen skal dere være.

Påskebridge Inderøy

Det er gjort endringer i forhold til den tradisjonelle nattbridge i påsken. I år blir det en turnering som starter starter 17:30 på onsdag og varer til ca 02:00 natt til skjærtorsdag. Vi håper dette kan snu den litt nedadgående trenden nattbridgen har hatt. MELD PÅ!

INVITASJON

PÅMELDING

Fra Værnes til Dal!

Fra Værnes til Dal!

Det har vært en suksess å samle 1. og 2. divisjon og de to siste år har dette...