Avansert søk


Årsslutt 2011

Godt Nyttår!

Årets siste Sølvknekt-turnering, julecup 30.des. ble vunnet av Anne Marit Knutsen og Jan Erik Aas, Gratulerer!

Resultat julcup 30/12  finner du Her.

 

Vel møtt til nytt bridgeår i 2012.

Julebridge

Fredag den 16. desember avsluttet vi bridgeåret 2011 med julebridge. Ti par deltok, og Kolbjørn og Torbjørn vant med klar margin - gratulerer!

NBF

Romjulsbridge

6. juledag arrangerte Bindalseidet BK Åge Kveinås Minnecup 2011. Seieren gikk til Tor Arne Reppen - Pål Christensen.


4. juledag gjennomførte Sømna BK julebridge, og Tor Eivind Grude - Marian W. Grude vant med solide 78,1 %.

Wulffs Minnecup 2012

Søndag den 15. januar arrangerte vi Wulffs Minnecup 2012. Tolv par deltok, og suverene vinnere ble Gunnleiv og Tor Eivind som fikk 67,7 %. Allan og Stig ble nummer to med 60 %, mens Odd Roar og Marian ble nummer tre med 54,3 %. Resultatene ligger på hjemmesiden til Sømna BK.

MP-Treff 2011 Brønnøysund - Torsdag

Brønnøysund BK arrangerte MP-Treff 8. desember, og suverene vinnere ble Stig og Allan. På landsbasis holdt det til en 11. plass.