Avansert søk


Lundamo julecup

Lundamo julecup 30/12 2010 ble vunnet av Stein Bjerkset - Ivar Berg. Fullstendig resultatliste finnes under Les mer.

Rapport fra Moldeturneringa

BK Grand kan ikke beskyldes for å være av det grådige slaget når premiene skulle fordeles i julens Moldeturnering. Først trodde vi at ferga var innstilt og at ingen Sunnmørspar hadde kommet seg over fjorden, men ved nærmere ettersyn nederst på lista kunne vi lese at Terje Lie befestet en 12. plass av 18 foran Tommy Skodje og Arnt Vågsæter på en 13. plass. Legger vi medlemsregisteret på bordet, kan vi imidlertid påberope oss Vestnesingene Jon Terje og Svein Jarle som Grand-spillere. De fikk en fin tredjeplass.

Tommy (bildet) rapporterer om et spill, og etter å ha lest om det er faktisk 13. plassen imponerende dersom dette er representativt for innsatsen. Vi lar Tommy føre ordet og det kan du lese om ved å trykke på "les mer":

Godt Nytt År!

Vi ønsker alle våre medlemmer og bridgevenner for øvrig et riktig Godt Nytt År. Vi starter med spilling allerede på mandag den 3. januar og håper så mange som mulig finner veien til bridgelokalene i Ystnesgata. Klubbpoeng skal være oppdatert på hver enkelt for høstsesjonen, og vi starter på ny frisk med blanke ark og tom eggkonto. Det med tom eggkonto gjelder også Tommy.

Terje har som titusener andre fått problemere med å logge seg på mailkontoen sin på hotmail etter nyttårsskiftet. Han har måttet lage seg en ny emailkonto og den nye emailen er Terje-Lie@Live.com. Vi ber om at de som mailer med Terje endrer på kontaktinformasjonen, han vil ikke klare å se om dere sender mail til han på den gamle adressen. Det er også endret på kontaktinformasjonen på fliken Styre på klubbens sider.

Styret

Terminliste

Utkast tilterminliste for våren 2011 er nå lagt ut under fanen terminliste. Påsken kommer veldig sent i år, og klubbens årsmøte blir så tidlig som mandag 11. april. Av hensyn til klubbens mange ”reisende” avsluttes sesongen med klubbmesterskapet som starter mandag 21. mars og avsluttes kvelden før årsmøtet. I kretsen starter spillingen onsdag 12. januar med 7- runde av KM for lag. Hjerterdamene inviterer til turnering og fest lørdag 29. januar på Folkets Hus, mens kretsen avslutter med KM for par ( NM kvalifisering) helgen 19-20 mars.
 
Vi tar forbehold for eventuelle endringer.

MP-Treff 1

Namdalseid 2011

Vi minner om Namdalseidet cup som går av stabelen førstkommende lørdag 08.01.11. I skrivende stund er det 20 par påmeldt. Vi håper så mange som mulig tar turen for å starte det nye året sammen med gode bridgevenner!

PÅMELDING HER

INVITASJON

MP-Treff 2