Sommeravslutning

22.06.2026 19:36

Henriette og Rolf forskyner seg av deilig spekemat

Onsdag 17. juni var det sommeravslutning hos Spardame bk. Det var 23 påmeldte, så det var rekord. Vi trakk makkere, og spilte 16 spill før maten. Anne Marit B var kombinert turneringleder og veileder underveis. Berit og Elisabeth L vant på scratch, og Bjørg og Henriette vant på hcp. Flott innsats av alle. Mens vi spiste var det utdeling av premier og gavekort. Den gjeveste premien som ble gitt ut var vandrepokalen til klubbmester Anne Lise. Hun og Ingebjøg vant også vårturneringa, og fikk hver sitt gavekort på Mestergrønn. Klubben gir også ut gavekort til medlemmer som fyller runde år. Bjørg og Hilde fyller runde år i sommer, og fikk hvert sitt gavekort på Kuben. Det var også loddsalg på sommerfesten, med mange gevinster. Noen hadde stor vinnelykke, og vant flere ganger. Etter maten ble vi delt inn i 4 lag for quiz-oppgave. Anne Marit B hadde laget en spennende quiz som med passende vanskelighetsgrad, Laget med Rolf, Anne-Marit L, Lill, IA og Hilde vant quizen, og fikk hvert sitt flaxlodd. Ingen ble millionær dessverre. I festkomiteen i år er Bjørg, Lill og Lillegull. De hadde gjort i stand alt så fint før alle kom. Alt i alt var det en veldig hyggelig fest, og alle koste seg. Spardame starter opp igjen 12. august,, men har 2 onsdager med sommerbridge. Dette er onsdagene 8. og 22. juli.



Anne lise er årets klubbmester, og er den første til å få Spardames vandrepokal. På den er det gravert inn Spardame bk, samt Anne Lises navn.
Her ser vi vinnere av turneringa. Berit, Elisabeth L, Bjørg og Henriette
Hilde og Bjørg mottok hvert sitt gavekort
Vinnera av quiz-konkurransen
Anne Marit B står og leser opp quiz-oppgavene. På bildet ser vi Terje, Elisabeth L, Bjørg og Elisabeth F


Oppdatert 22.06.2026 19:42