KM Singel

2 smilende jenter som vant hver sin vinflaske
Søndag 21. juni ble det arrangert KM i Singel for første gang. Turneringa ble spilt på Eikvang i Åmot. Det var 28 spillere som deltok, og de 5 beste fikk premier. Det var med 5 spillere fra Spardame, men ingen var i nærheten av de 5 beste. Anne Marir B kom nærmest, for hun kom på 11. plass. I tillegg til de 5 premiene, ble det trukket 2 tilfeldige premier. Det som var veldig moro var at Både Elisabeth F og Henriette ble trukket ut, og fikk med seg hver sin vinflaske. Dette synes alle var veldig fint. Det var mange gode spillere med. Det er veldig sporty av dem å stille opp, og være forberedt på å spille med både ferske spillere, og spillere som ikke er så gode som dem selv. Jeg tror alle hadde en hyggelig dag.
Oppdatert 22.06.2026 19:55
