Problemer med medlemsdatabasen i Ruter løst

Problemer med medlemsdatabasen i Ruter løst
Problemene med medlemsdatabasen er nå løst. Oppdatering av databasen fungerer som normalt.


Vi har dessverre noen problemer med medlemsdatabasen for Ruter. Dette gjør at den for øyeblikket ikke kan oppdateres, men vi jobber med å rette dette.  

Om noen har oppdatert databasen i dag (13/1) vil den ikke inneholde noen navn. For å rette opp dette, følg denne prosedyren:

* Gå inn i "Dokumenter / Ruter -- Dokument" på PC'en og slett filen Ruter.mdb
* Gå så inn i lenken under og last ned filen:
Lenke til database
* Denne filen skal lagres i "Dokumenter / Ruter -- Dokument".
* Åpne Ruter og alt skal være i orden.

Det er viktig å slette den gamle databasen (det øverste punktet), før du laster ned en ny. Ellers vil den i mange tilfeller legge seg dobbelt, og den gamle brukes fortsatt. Når man laster ned filen kan det hende denne lagres automatisk et sted på PC'en, sjekk da hvor din nettleser lagrer nedlastede filer.

Om dere har problemer er Allan Livgård tilgjengelig på telefon 99 04 02 05 frem til kl: 17:00.